torstai 30. lokakuuta 2014

5 näytöstä jäljellä


”Kirjoitus ei vastaa tehtävänantoa..” niinpä niin sellanen fiilis mulla juuri nyt on:D
Pari päivää olen miettinyt miten toteutan tän kirjoitukseni, ja tässä mä mietin sitä edelleen, ja huomaan että tartun taas siihen tavalliseen tyhjyyden tuijottamiseen ja alan kirjottaa..
Mä koitin piirtää ja heittää riimii kehiin, se ei nyt ihan onnistunut..mutta mä yritin.

Jotenkin tää on ihan hullua, tuntuu kun eilen olisin astellut reeneihin ekaa kertaa..ja tätä blogia selaillessa tajuan että se on tapahtunut jo kauan sitten.. Mitä tähän kaikkeen onkaan mahtunut? Iloa surua, ja kaikkea puolilta toisin, tunnetiloja on käyty läpi pitkin reenejä tai ainakin itse olen käynyt läpi varmaan jokaisen, yksi asia kuitenkin on sellainen joka on ja on pysynyt on USKO tähän juttuun.

Mulla on alusta alkaen ollu tosi luottavainen fiilis, ja tässä kohtaa voin todeta että sen on saanut aikaan tää mahtava työryhmä. Haluan kiittää jokaista. Ilman teitä mun uskoni ei olisi ollut näin vahva.

On ollut hetkiä kun reenien jälkeen sitä melkein itkee että …... kun nyt ei oma osuus lähde ollenkaan ja on ollut hetkiä kun olen ollut aivan sitämieltä että entä jos mä en pärjääkkään:D
mutta sitten sitä on kasannut ittsensä, katsonut peiliin ja todennut et "Hei kyl sä pärjäät tervemenoo ulos ovesta ja ota aurinkoo oot hyvä just noin älä paineita ota..."
(tosin aurinkoa en oo menny ottaan) ja sitten mä oon ollut hetken hiljaa ja todennut..mä pärjään, me pärjätään.

Tietyt kohtaukset jota joskus kammosin ja inhosin juuri siksi kun tiesin niiden oleevan haaste itselleni onkin tän ja näytösten myötä kasvanut lempi kohtauksiksi, ja sitä kautta siihen on tullut varmuutta.

Kun reenit vaihtui näytöksiin mulla ei ole kertaakaan ollut sellainen olo että jos tää homma ei toimi, sillä täähän toimii:) Se tunne kun tekee työn jonkun eteen mikä tuntuu mahdottomalta ja sitten se ei olekaan enään sitä antaa voimaa ja uskoa vielä enemmän.

Joskus kauan sitten mietittiin mistä saadaan se ja se tarvittava tavara, tässä kohtaa mainitakseni erään puhelimen jota oli tasan yksi olemassa, ja toista mietittiin että ei sitä samanlaista voi noin vaan löytää, KYLLÄ VAAN VOI!
Mä kävelin sattumalta erään kirpparin läpi sellasella Näääh kattellaa jos jotai löytyy fiiliksellä, ja mitä mun silmäni näkivat..sellanen puhelin siellä eräässä pussissa odotti..selkeästi sitä että pääsee osaksi Heikkoa Signaalia, tää on ehkä huono vertauskuva, mutta mä tarkoitan juuri sitä että mahdoton ja mitä jos voidaan kääntää mahdolliseksi ja ei mitään jossia tai muttia.

Kaikki muukin alkoi mennä kun itsestään nappiin, jokainen tuo jotain tähän rojektiin ja sen olen huomannut,
Ittelläni on ollut tosi mahtva ja hyvä fiilis tehdä tätä jokaisen kanssa. Minnalle kiitos siitä että olet ihan mahtava ohjaaja, sunlaisia tarvitaan, sä olet jämpti ja ymmärtäväinen, sä sanot silloin kun on sanottavaa ja kehut kun on kehuttavaa:) senkin parhaus..ja Nina..mahtavan mieletön teksti ja ihanaa kun olet ollut niin paljon tässä mukana ja katsomassa alun rämpimisiä ja lopun huippuhetkiä, mä en voi sanoa muutakun että tää on aivan mieletön näytelmä ja on ihana olla osana sitä.

Kuten huomaatte eron onko täällä kirjottajana Anu vai Marja-Riitta niin se olen minä (Anu) joka alkaa aina kirjottaan niin paljon, että kukaan jaksa lukea tätä loppuun ja en osaa selittää asioita ollenkaan niinkun lyhyesti, Marja-Riittana kirjottaminen luonnistuu kun sen voi kiteyttää siihen miten sillä menee vaan hermot ja sitten se oli siinä..

Noniin siis toivonmukaan edes vähän vastaa tää kirjoitus tehtävänantoa?
Piti tosiaan olla fiiliksiä kun on vedetty näytöksistä puolet.. mä luulen että se kiteytyi tossa edes vähän..kuten sanoin mulla on todella hyvä fiilis, ja joka näytöksestä fiilis on ollut aina omanlainen ja todettua sekin että jos itsestään tuntuu että nyt meni päin sitä itteensä niin sitten kuuletkin kuinka mahtava näytös oli, niinpä niin :) jokainen näytös on vedetty ja tullaan vetään täysillä <3 mä tiedän sen ja olen kokenut sen..sillä siellä lavalla ollessani teidän kanssa mä tunnen olevani vahva ja huoleton..mulla on hyvä olla..mä luotan teihin täysin..ja sen tunnen sydämmessäni joka kerta kun aletaan tekeen:)


”En minä heitä rakasta, minä tarvitsen”

-Anu


Ja kiitos teille ketä olette tän jo nähnyt ja te ketä vielä ette ole niin tulkaa ihmeessä:)
Suosittelen lämpimästi

Jäljellä olevat näytökset:

*Perjantai 31.10 klo 19.oo
*Sunnuntai 2.11. klo 16.oo HUOM!
*Tiistai 4.11. klo 19.oo
*Keskiviikko 5.11. klo 19.oo
*Perjantai 7.11. klo 19.oo

Varaahan lippusi kipikapi  ja tule näkemään ja kokemaan Heikko Signaali
Lippuvaraukset: lippuvaraukset@tukkateatteri.fi tai 041 440 5022

Liput: 15 / 9 / 5 e




Mieli  tyyni, ajaton hetki, pientä sumua joka kuvastaa   tässä kohtaa vähä kun heikkoa näkyvyyttä, edessä vahva ja luja iso kivi joka kertoo siitä että me ollaan jokainen omallatavallaan osana tuota kiveä.Eikä mene enään kun hetki niin jää peittää koko järven pinnan, ja lumi sataa siihen päälle.. Aika kuluu niin nopeaa vauhtia..Hiljaisuus...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti